Spustiť web alebo e-shop a začať predávať na internete je dnes super jednoduché.
S vidinou rýchleho zbohatnutia a pohodlného života s nohami na stole sa do toho púšťajú znovu a znovu každý deň po celom svete tisícky nadšencov.
Ľudia sa do toho pustia, pretože začať je super jednoduché.
Svoj vlastný web alebo e-shop viete mať na internete funkčný za pár minút.
Web už máte a čo ďalej?
Ak chcete uspieť,
musíte byť ako Martina Moravcová
Spustením webu väčšina internetových podnikateľov začne a aj skončí. Spustíte web a očakávate, že sa zákazníci pohrnú a zaplavia vás objednávkami.
Ale dnes už nie je rok 2000. Dnes je internet plný možností a existujú milióny webov, tak prečo si myslíte, že práve na ten váš web sa začnú hrnúť nedočkaví zákazníci, ktorí budú chcieť utratiť peniaze práve u vás?
Nie, žiadny nával sa nekoná, a po prvotnej eufórii zo spustenia vlastného webu, príde rýchle vytriezvenie.
Musíte sa naozaj snažiť a tvrdo makať, aby ste v internetovom bludisku uspeli, aby si vás zákazníci všimli, aby k vám prišli, aby u vás nakúpili. Aby u vás nakúpili s radosťou a utratili u vás viac ako u konkurencie.
Ak chcete uspieť, nemôžete byť lenivec. Musíte byť pracant a byť vytrvalý/á.
Je to podobné ako keď chcete preplávať bazén. Skočíte do bazéna a čo ďalej? Keď sa nebudete snažiť, nebudete plávať a zaberať rukami a nohami, tak sa na druhý koniec bazéna nedostanete a utopíte sa.
Naša historicky najlepšia plavkyňa Martina Moravcová by tiež nikdy nevyhrala žiadne preteky, ak by sa uspokojila iba s tým, že stačí skočiť do bazéna.
Ste lenivec alebo pracant?
Viem, je to hlúpa otázka. Každý si o sebe myslí, že je pracant.
A paradoxne, tí najpracovitejší ľudia si o sebe myslia, že neurobili dosť a že mohli urobiť ešte viac.
A na druhej strane tí, ktorí urobili oveľa menej si myslia, že už sa viac urobiť nedá.
História a úspechy výnimočných nás naučili, že vždy sa dá urobiť viac. Neustále sa dá zlepšovať a to, čo ste včera urobili za 4 hodiny, tak so správnym know-how to viete urobiť za pár minút.
Ako sa dostať z nuly na milión
Máte web alebo e-shop a ten negeneruje výsledky aké si predstavujete?
Alebo potrebujete vytvoriť úplne nový web, e-shop alebo iné špecializované web riešenie?
Ak ste naozaj pracant a nie lenivec, tak sa nám ozvite. Máme skúsenosti s mnohými web projektami. Vytvorili sme weby pre jednotlivcov, malé aj veľké spoločnosti. Vytvorili sme e-shopy, ktoré začínali na nule a dnes generujú obraty v miliónoch Eur.
1.
Musíte priviesť na web dostatočný počet potenciálnych kupcov nákladovo efektívnym spôsobom.
2.
Zákazníci, ktorí k vám na web prídu, tých musíte presvedčiť, že vy ste pre nich tá najlepšia alternatíva, aby sa rozhodli, že využijú vaše služby.
3.
Váš web musí fungovať spoľahlivo, aby sa nestalo, že keď ste uspeli v predchádzajúcich dvoch krokoch, tak to všetko stroskotá na nefunkčnom alebo zaostalom webe.
Áno. Je to takto jednoduché.
Sú to iba tri kroky, ktoré musíte vyladiť.
Prax však ukazuje, že vo väčšine prípadov podnikatelia ignorujú krok 1 a krok 2 a myslia si, že všetko vyrieši krok 3.
Avšak ak k vám na web nikto nepríde alebo platíte príliš veľa za získanie nového zákazníka, tak je jasné, že sa zisku nedočkáte.
Taktiež je jasné, že ak k vám zákazníci chodia, ale vaša ponuka je úplne identická ako u lacnejšej konkurencie, tak u vás tiež zákazníci nenakúpia. Tým nechcem povedať, že by ste mali ísť s cenou dole. Práve naopak, musíte byť drahší ako konkurencia a presvedčiť zákazníkov inými aspektami, že ste vy tá pravá voľba pre nich. Snažiť sa byť na trhu najlacnejší je cesta do pekla.
Najdrahší vyhráva?!
Jeden z najlepších marketérov na svete Dan S. Kenedy povedal, že na trhu vyhráva ten, kto si môže dovoliť zaplatiť za získanie zákazníka najviac. A je to svätá pravda. Ak máte marketing a predaj vyladený tak, že si môžete dovoliť zaplatiť za získanie nového zákazníka viac ako konkurencia a aj tak vám to generuje zisk, tak potom máte istotu, že vás konkurencia neporazí.
To je teda riadny guláš
Možno v tom už máte teraz guláš a neviete čím vlastne začať, čo zmeniť, kam pokračovať.
To nevadí.
Ak ste pracant a nebojíte sa makať, ozvite sa. Máme know-how, ktoré potrebujete a radi vás nasmerujeme tam, kde sa všetko naučíte a radi vám vytvoríme to najlepšie technické riešenie.
Ak ale očakávate, že to pôjde samo, že to vyrieši niekto iný za vás a vy sa budete iba prizerať a váľať si šunky, tak vás sklamem.
Vy ste základ úspechu a vy musíte makať na svojom úspechu najviac. Ak sa toho nebojíte, kontaktujte nás.
Keď vyhráva lenivosť, tak sa úspech nedostaví.