3 dôvody prečo eshopy nerastú

3 dôvody prečo eshopy nerastú

Tiež máte pocit, že väčšina marketingových expertov hovorí o všetkom možnom, len nie o tom, ako sa zarábajú peniaze?

Úspešní e-shopisti dokážu poznať, kto niečo skutočne vie a kto iba niečo prečítal a potom kritizuje.

Čo teda odlišuje tie superziskové e-shopy od tých na prahu krachu?


Rozumia týmto 3 princípom. Chápu že:


1) Správna návštevnosť vedie k vyšším tržbám.

2) Reklama dokáže znásobiť tržby, ak je správne otextovaná a má správnu grafiku.

Nestačí urobiť akúsi reklamu a čakať, že sa budú diať zázraky.

Otázka za milión znie: Čo je cieľom reklamy?

Chytiť pozornosť, predstaviť firmu, vyvolať emócie, predávať?

Dáta hovoria jasne. Najlepšie predáva reklama, ktorá zákazníka presvedčí kliknúť. 


3) V podnikaní nejde o obrat, ale o zisk!

Radšej budem mať e-shop, ktorý ročne predá za 200 tisíc s čistým ziskom 100 tisíc, než e-shop s tržbou 400 tisíc a čistým ziskom 20 tisíc Euro.

Dom s bazénom, exotická dovolenka a nové auto sa nekupujú za tržby. Kupujú sa za zisky.

Dáva to zmysel?

Vám zrejme áno, ale napočudovanie nie všetkým.

Ale to je OK. Nechajte konkurenciu, nech naďalej jazdí na konferencie. Pre Vás mám návrh:


Nechajme spoločně vyrásť aj Váš e-shop do úplne iných čísiel.

Kliknite tu

 

 

Zostaňte na príjme 

Roman Dufek

 

 

 

Máte web a eshop a ten
nepredáva ako by ste chceli?

Objednávok a predajov je málo? Nadýchnite sa.

Tu je riešenie>>