Štvrtá lekcia: Tri kompetencie podnikateľa, bez ktorých sa to pos*re

Ziskové podnikanie lekcia 4:
tri kompetencie podnikateľa,
bez ktorých sa to pos*re

Nikdy som nepočul, že by podnikateľ skrachoval, pretože má špatný osobný brand. 

Naopak poznám milionárov, ktorí žiadny osobný brand nemajú.

Nepoznám osobne prípad, kedy by publikovanie obsahu na sociálnych sieťach z niekoho urobilo milionára. 

Poznám ale doslova tisícky podnikateľov, ktorí hodiny denne tvoria príspevky na sociálnych sieťach a akosi im nezostáva čas ani energia na to, o čom podnikanie skutočne je: aby radšej zarábali peniaze.

Úspešný a morálny podnikateľ má VŽDY tieto 3 kompetencie (spoiler: ani jedna z nich nie je systematické budovanie brandu). Sú to tieto:

1) Tvorba ponuky

2) Generovanie návštevnosti

3) Doručenie 

Akokoľvek to znie banálne, VÄČŠINA podnikateľov tieto kompetencie 100% nevlastní. A nemôžeme sa na nich hnevať, pretože na internete existuje celý "priemysel", ktorý sa podnikateľa snaží presvedčiť, že úspech spočíva v niečom úplne inom. 

Podľa nás úspech spočívá v týchto troch kompetenciách a pokiaľ ich vlastníte, peniaze vo veľkých objemoch a balíčkoch sú nevyhnuteľné.

Pozrime sa teraz viac do hĺbky aspoň na prvý bod:

1) Tvorba ponuky (ktorá budí zákazníka zo spania) 

K ponuke často marketéri pristupují, akoby to bol iba vedľajší produkt marketingu.

To je omyl. Ponuka je kritickou súčasťou úspešnej inzercie a zaslúži si kreativitu.

Aký mám dôvod kliknúť na vašu reklamu? Aký mám dôvod stiahnuť si váš e-book? A prečo by som mal, prepánajána, kupovať od vás práve teraz, keď mám ďalších 10 000 iných možností vrátane príjemnej možnosti, že nebudem robiť vôbec nič?

V záplave ponúk na internete chce gigantická ponuka oddeliť sama seba od zvyšku trhu, kde pozorný zákazník spozná, že vaša konkurencia je prachobyčajná komodita, zatiaľčo VAŠA ponuka je jediná originálna a unikátna existencia. 

A to spôsobí prirodzený reflex. Zákazník bude chcieť od Vás nakupovať. Ľudia v skutočnosti milujú nakupovanie, len musia dostať ponuku, ktorú budú milovať.

Nie akceptovať, brať ju na vedomie alebo mať radi. Milovať.

Zrejme vám niektorá z troch kľúčových kompentecií chýba a práve preto vaše podnikanie stagnujete a miesto pribúdania peňazí na účte vám pribúdajú starosti a množstvo práce.

 

Zostaňte na príjme 

Roman Dufek

 

 

Ako na: ziskové online podnikanie

Väčšina podnikateľov má web alebo eshop, ktorý im prináša málo objednávok a negeneruje zisk.
Nebuďte ako väčšina. Nedrite ako Vaša konkurencia.
Dosahujte výsledky inteligentnými a etickými skratkami.

Takto vybudujete ziskový eshop

Za posledných 7 rokov sme úspešne postavili 107 webových stránok, eshopov a rozsiahlych webových aplikácií.
Všetky v termíne a v dohodnutom rozpočte. Ku spokojnosti ich majiteľov, ktorí dnes podnikajú online.
Vďaka tomu vieme aké sú tajomstvá úspešného online podnikania.

Pomáhame podnikateľom rásť. Liečime stratové weby a eshopy. Staviame ziskové weby a eshopy.